Thursday, July 14, 2011

UUM in Memory

assalamualaikum...


hurm... best kan kalau dapat tengok kenangan masa zaman belajar dulu... happy pun mesti ada... bukan kenangan ngan Tuuutttt...tuttt.. tapi kenangan ngan kawan2.. rasa cam tak habis cite kalau jumpa semula kan...

the most happy at this moment, when i can get back my student portal picture.. cam tak caya, almost 3 years i can still remember my student portal password n username... godak punya godak, i dapat gambar zaman kat UUm dulu..hehehee.. kelakar gila muka aku tahun 2004 masa first time daftar uum dulu.. muka baru pas solat n tudung tak sempat nak pakai.. punya la buruk rupa muka time tu... heheheheh... tuk tatapan umum n wat yang pertama kali aku post kat sini... saksikan... jangan komen apa2 kat gambar tu..hahahahah....






dah habis cari gambar zaman degree, cari plak gambar zaman wat master.. muka cam nerd gila... hahhaha... muka letuh kena urus banyak benda dalam masa sama... bukan cam masa degree dulu, semua settle sekaligus... bayangkan kena g sampai 8 kaunter nak settle semua.. paling tak leh lupa masa isi borang PTPTN.. nak mampus dibuatnya... tapi maintain... masjid kachi 1 jadi tempat aku melepak ngan family aku masa nak isi borang tu... bayangkan dari pukul 11 pagi isi, kul 5.30 petang baru siap semua... huhuhuhu...nak tengok gambar aku masa master...gambar tuk student portal ok...





ha.... jangan terkejut k.. nie plak gambar kekasih pengarang jantung aku... kini bergelar suami ku sekarang.... no story for him, but i love to see that picture... cute jugak ek laki aku time student dulu..heheheh.... enjoy the photo





that all. nanti ada cite menarik , i will share with all of u.. daaaaaaaaa....

No comments:

Post a Comment