Friday, July 22, 2011

DUgaaN LaGi

assalamualaikum...

3 hari lepas g check up as usual... dh guess apa yang Dr akan cakap.. lately i feel a bit dizzy. . so selera makan pun kurang.. kalau makan jer mesti nak muntah.. dah jadi macam awal2 morning sickness..

so cm biasa tepat kul 745am aku dah terpacak kat depan klinik.. dengan harapan settle cepat medical check up... so can go to work early la... then, trus daftar, amik nombor, trus g wat urine test, test darah, ..siap semua, g timbang berat n check BP.. time nie la kena bebel kenapa darah turun.. aku dah agak sebab salah satu faktor mesti darah aku rendah sebab tu alwaz feel dizzy...

then balik dr klinik, g plak private clinic.. sekali lagi check darah... memang betul BP aku rendah.. Dr Hidayah bagi aku MC sehari.. balik umah trus tido sampai tak sedar diri sampai kul 330ptg... amin.... hehehehe... bangun tu still feel dizzy... gagah kan jugak bangun.. Dugaan betul hari tu... Allah sayang kalau dia selalu uji kita kan? terima seadanya...

No comments:

Post a Comment