Wednesday, September 15, 2010

Raya Dtg LaGi

Selamat menyambut hari raya aidilfitri buat semua umat islam di seluruh malaysia... semoga aidilfitri ni membawa seribu kebahagiaan tuk kalian semua...


erm.. sedar tak sedar dah raya ke-5 hari nie.. cepatnyer masa berlalu. tahun nie aku beraya di penang (tak dapek den rayo ngan buah hati). raya mana2 pun ok. janji leh sambut raya.. ni semua gara2 adik ku yang tak dpt cuti.. so kena raya kat penang.. apapun raya tetap meriah bila dpt berkumpul ngan sudara mara..

raya nie jugak sepupu aku kawen.. bz nyer tak ingat.. cam aku plak yang kawen.. kalau aku kawen nanti tak tau la.. huhuhu.. pengsan agaknyer..hehehehe.. alhamdulillah tambah lagi sepupu aku... semoga kalian bahagia hingga ke anak cucu.. pas ni duk mesir dah susah nak jumpa.. ntah2 raya tak balik kampung... raya di perantaun la kalian ek... heheheh.. jgn sedih2 tau..

No comments:

Post a Comment