Monday, May 3, 2010

weekend activities..



hiiiii....
erm, this weekend lot of thnng to do... the most worse thing for sure.. marking paper... hahaha.. i hate it.. dah cuti pun still kena mark paper yang berlambak.. aduyai... tak sempat nak rehat.. tapi i enjoy cincai marking...


then kebetulan last weekend my brother balik kampung.. waaaaaaaaa... sangat hepi dapat tengok my nephew.. cute beb.. geram aku.. tak jadi kerja dia ade kat umah.. duk mengadap dia... kalau la dia leh cakap, rimasnyer sume org nak pegang aku. aku nak tido pun tak senang.. heheeh..



next activities... aku g umah member tunang.. haha.. this the funny thing..jadi bidan terjun. kena mekap org.. hahhaha.. tak penah2 pegang mekap alih2 kena mekap.. belasah jer la labu.. janji ciap.. gile betul.. tapi cantik jugak aku mekap..hahaha.. sape2 nak kawen leh la panggil aku...


erm... weekend lepas pun sempat g piknik kat taman negara.. mandi sungai..lama dah tak mandi sungai.. teruja jugak dibuatnyer... lama jugak berendam.. best.. tapi ramai orang almaklumla hari sabtu.. semua org nak spend time dengan family...

No comments:

Post a Comment