Tuesday, August 23, 2011

ALLHAMDULILLAH

syukur, setelah 23 hari berpuasa, aku masih lagi mampu untuk melaksanakan ibadah puasa dikala aku menngandungkan anak sulung ku.. Allah memberikan aku kesempatan dan kesihatan yang baik untuk aku menunaikan ibadah puasa ini dengan sempurna...

tak dinafikan, memang kadang2 rasa penat yang teramat sgt n lapar, ditambah pulak kena jaga kesihatan untuk bby yang aku kandung, tapi, demi ibadah puasa yang mulia nie, aku kuatkan semangat tuk hadapi semuanya... insyaallah, dapatlah aku berpuasa penuh tahun nie... Allah berikan kekuatan untuk hambanya yang berusaha untuk mengecapi sesuatu.. SYUKUR...

minggu nie, usia kandungan aku dah cecah 23 minggu.. kadang2 dpt rasa pergerakan bby dalam perut nie, terutama kalau aku pasang surah al quran.. dapat rasa ngan ketara pergerakan dia.. mungkin bby nie pun dengar kot...bahagianya... BBy mama, nanti jadi anak soleh tau, taat pada mama n papa, Allah dan agama k... jadi anak yang baik... (nanti mama akan buat stu blog untuk bby mama, supaya bby boleh baca kalau dah besar nanti - tu pun kalau blog nie ade lagi time dia besar..heheheh)

~ with Love ~

No comments:

Post a Comment